[kfar_etzion] תיקון_אינטרנט _ מוצ"ש

  • From: מיחשוב כפר עציון <compshop@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: KFAR ETZION <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Feb 2007 19:57:08 +0200

שבוע טוב
חודש טוב
ביום ששי בסביבות ארבע אחה"צ התקלקל אחד משני המחשבים במרכזיה שמספקים אינטרנט
לקיבוץ.הדבר נודע לי רק במוצ"ש וכעבור שעה הוחלפה החלק הפגום והאינטרנט חזר.
הגולם מבקש סליחה מכל מי שנפגע.
וה"פרסומת" הקבועה
נא לא להתקשר בענייני עבודה לטלפון הביתי 232 וגם לא להשאיר שם הודעות בענייני
עבודה.

 עניין דחוף  - להתקשר לפלאפון שלי   62321   (050-5836418) .
    לא דחוף - להתקשר למשרד שלי 321.
אם איני עונה באותו רגע  תשאירו הודעה.    אני אקבל את ההודעה. אל תצלצלו שנית
ושלישית .
פשוט תשאירו הודעה.
    ואחרון  חביב -
נא לא לחטוף אותי על השביל  "בהזדמנות" .
 לא תמיד יש לי את היומן ולא אתחייב לזכור שיחות חטופות על השביל .
כאשר יש בעיה תתקשרו או תכתבו לי דואר אלקטרוני או שימו פתק מסודר בתיבת הדואר.

               בתודה מראש,

                                      שלום