[kfar_etzion] חזיזים נפצים ושארדברים מסוכנים

  • From: משפ' סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: 'כפר עציון תפוצה' <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Feb 2013 16:28:14 +0200

לכולם שלום
כמידי שנה בתחילת חודש אדר בו מצווה עלינו להרבות בשמחה אני שב מזהיר ומתרה על
איסור מוחלט לזרוק נפצים חזיזים ושאר דברים המסכנים הן בטיחותית את מי שעושה שימוש
בהם והן את הסביבה. חובה להבין שאנו כרגיל בתקופה בטחונית רגישה בה כל נפץ וחזיז
מקפיץ כוחות צבא מעבר לכך שיש כאו עבירה פלילית שעליה ישא בעונש מי שעושה מעשים
מעין אלו או הוריו באם הוא קטין.משטרת הגוש מתכוונת לאכוף את החוק באופן חמור
ביותר.
על מנת שלא יתרחש אצלנו "מעין ארוע" כל ערב או יום בו יוקפצו כיתת כוננות רבש"צ
צבא וסגירת הקיבוץ על כל המשתמע מכך אני מבקש מההורים לחדד זאת לילדיהם.ובתקווה
שאכן נשמח בגבולות המותרים.
חודש טוב ובשורות טובות
אפרים