[ke_chavrim] Re: FW: עזרהבאיתורצילום

  • From: יוחנן בן יעקב <yochanan@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "eduna@xxxxxxxxxxxxxxxxx" <eduna@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, חברי כפר עציון בלבד <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Jan 2015 17:55:34 +0200

דורית, שלום רב!

בתמונה מצולם חברינו משכבר הימים שיץ (שמעון יצחק) שהיה כאן בתקופה הראשונה.
הצלם, חברת פלפוט (קרובי משפחה שלכם), צולם והופץ כגלויה צבעונית.
בימים האחרונים פנו אלי כמה אנשים בשאלה זו.
תוכלי לברר עם מנהלי פלפוט האם שמרו את השקופית המקורית.
למיטב ידיעתי היא מעולם לא הגיעה אלינו.

בברכה
יוחנן

יוחנן בן יעקב
כפר עציון, 90912
בית - 02-9935176
נייד - 050-6282046
yochanan@xxxxxxxxxxxxxxxxxx<mailto:yochanan@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>

From: "Eldad Peretz" <eldadperetz@xxxxxxxxx<mailto:eldadperetz@xxxxxxxxx>>
Date: Jan 8, 2015 4:27 PM
Subject: עזרה באיתור צילום
To: "נעמה דורפצאון" <naama@xxxxxxxxxxx<mailto:naama@xxxxxxxxxxx>>
Cc:
הי,

נעם מגידו (שותף שלי לשעבר מהדירה) מחפש את הצילום המקורי של התמונה המצורפת.
הבחור בתמונה זה אבא של אשתו והצילום בוצע לפני כ-30 שנה.

נעם ניסה למצוא את הצילום המקורי בארכיון של גוש עציון והכי קרוב שהגיע זה מישהו
שאמר לו שזה גלויה של פלפוט..

 נראה לך שאפשר לאתר את הצילום המקורי? הוא רוצה להדפיס לו על קנבס כמתנת הפתעה
ליומולדת.

--
בברכה,