[ke_chavrim] FW: מזועזעוכואב

  • From: Yankee <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 Feb 2014 07:57:22 +0200

לכל החברים, שלום
קבלתי את המייל למטה הערב ממשולם הוויט.
אינני יודע אם אני היחיד שקבל את המייל אבל לדעתי כולנו צריכים להצטער על חוסר
הרגישות של המעשה הזה. היה גם ספסל עץ עם שלט מתכת שעליו היה כתוב שלידו העץ שנטע
ד"ר וויליאם הוויט שהיה רופא שיניים בכ"ע  בין השנים תשל"ה-תשמ"ה.

לדעתי הנהלת הקיבוץ חייב להחליט על צעדים לתקן, לו במקצת, את העלבון למשפחת הוויט.

בברכה, ינקי