[k-pea] Re: Tipartestoj...

  • From: António MARTINS-Tuválkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 22 Aug 2008 00:50:20 +0100

Hej, hej — bonan revenon!

On 2008.08.21, 23:53, Luís Oliveira <luismbo@xxxxxxxxx> wrote:

> Tiuj ĉi ne enhavas la esperantajn literojn (almenaŭ ĉe Mac-sistemoj),
> mi kredas: Trebuchet MS, Lucida Grande, Tahoma.

Ĉiuj tiuj havas plenan latinalfabetan kovron laŭ almenaŭ Unicode 2.0 en
la vindozaj sistemoj. (Esperantaj literoj estas en Unicode ekde 1.0.)

Hm, eble pro tio ke Mac-oj estas tiom boooonaj la mac-aj tiparoj estas
malpli bonaj? >;-)

> Eble io kiel "font-family: DejaVu, Helvetica, Verdana, sans-serif" kaj
> "font-family: DejaVu Serif, Times, io-vindoza-ĉi-tie, serif".

Ne, ĝuste male: Komence la ĝeneralan, poste la specifan. Tiel, se la
uzanto havas propran preferon, tiu plenumos la ĝeneralan indikon kaj la
specifan la kliento ne prenos. Tiel funkcias "softa" aspektigo, kaj tion
ni volas, ĉu ne?

> Eble la jena paĝaro estos utila:
> <http://www.codestyle.org/css/font-family/>

Knaboj, se vi intencas okupiĝi pri CSS, mi do okupiĝos pri softvaragordo
kaj servilmastrumo, ĉu? ;-)

(Cetere, la ĝusta adreso estas < http://codestyle.org/css/font-family/ >
— mi preferas na < http://www.blooberry.com/indexdot/css/index.html >,
tamen, malgraŭ la manko de aktualigoj.)