[itledarskap] Re: [itledarskap] Re: [itledarskap] Angående sammanfattning

  • From: "Gustaf Armgarth" <gusar612@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: itledarskap@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Apr 2008 21:58:10 +0200

Lite fler frågor skulla kunna vara

* Vilka fördelar/nackdelar finns med modellen jämfört med vad de tidigare
använde och vad va det som slutligen fick dem att byta?
* Finns det några vertyg (mjukvaruverktyg tex MS Project, Trac, etc) som
används inom organisationen i samband med projektmodellen?
* Vilka typer av projekt arbetar CSC med och varför fungerar projektmodellen
så bra för just den typen av projekt?

Kan säkert komma på fler frågor och vi får väll formulera dem lite mer
skarpt så att de inte blir jobbiga att svara på.