[itledarskap] Angående sammanfattning

  • From: Fredrik Smedberg <fredrik@xxxxxxx>
  • To: itledarskap@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Apr 2008 19:44:15 +0200

Hej!

Nu vet jag inte vilka som ska vara med och skriva de 2 sidors sammanfattning som ska göras, men för de som informationen är relevant för:

Lämpligast är väl att vi alla som ska sammanfatta läser allt. Totalt är det kapitel 3-6 vilket är ca 140 sidor. Det tar ju en stund att plöja. Lättast är förmodligen att ta anteckningar medan man läser och sen träffas vi och slår ihop allas anteckningar till en 2 sidors sammanfattning. Jag föreslår att vi möts och gör detta på torsdag klockan 13. Sammanslagning och skrivande bör väl inte ta mer än 2 h?

Efter sammanfattningen är skriven och ivägskickad måste powerpoint göras. Borde inte ta mer än 2 h? Lika bra att göra samma dag, dvs torsdag, antar jag?

Drar det ut på tiden så har jag även tid på torsdags kväll.

Theodor:
Jag föreslår att vi genrepar PP-presentation på fredag 11-12. Eftersom presentationen inte bör vara mer än 5-10 min så borde 1 h räcka mer än nog?

Subversion är nu uppsatt på:
cute.se

Ni checkar ut repositoryn genom:
svn checkout https://secure.cute.se/itledarskap

Den kan gnälla lite om certifikatet men det är bara att acceptera det.

Konton:
teodor / teeT12a0
gustaf / oIqP17cD
zebastian / 33oPooQc