[ieee-sb] Re: veselo druzenje

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 1 Oct 2010 18:21:49 +0200

Bok ljudi. Evo i mene natrag iz pustinje. Moja deva i ja smo dobro.

Kao što rekoše, sama akcija učlanjivanja je odgođena, ali kako stvari stoje
ipak ćemo imati promotivni štand, iz dva razloga:

- U četvrtak je IEEE day, pa da se IEEE kao organizacija predstavi ljudima.
- Promocija IEEE Extreme programming natjecanja isto preko štanda, to može
biti i u aleji laptopa.

Detaljnije tokom vikenda.

lp,
Igor