[hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: NVDA fejlesztések

  • From: Tomi <geczy@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 5 Feb 2009 14:38:06 -0500 (GMT-05:00)

wow :)
kosz a levelet, Áron!
Nagyon őrülök, hogy az NVDA terjed magyarorsyágon, bár ha lassan is.
Eredetlileg, mikor elkezdtem )feb 2006-ban a programot rosz nyelvtannal
magyarostani, nemhittem, hogy nagy haszna lenne a felolvasónak, mert nem sok
funkciója volt. Azóta már sok minden válltozott' Egyedül soha se tudtam volna
pontosra fordÍtani a programot, mert az egyes kifejezéseket nemlehet szóról
szóra  fordÍtani.

Mivelhát Amerikában élek (s az Angol a gyakrabban használt nyelvem), nincs elég
nyelvtani tudásom, legalább is ahhoz, hogy képernyo-szaknyelvileg valamit
átÍrjak. 6 óra különbség elég rosz, mert én iskolában vagyok mÍg magyarországon
délután van. Sajnos csak 5 körül érek haza, amely 11 óra este magyarországon.
Otthon pedig 28.8KBPS internetem van, s semmilyen skipe vagy hang kommunikáció
nem használható jó minőséggel, legalább is.

Ezért a projekt vezetését átadom neked. Persze, ey nem jelenti azt, hogy én
kilépek egyáltalán a projekt fejleztésébol. Ismerem az angol )s spanyolÖ
nyelveket, meg a Python s Java programozást, s most épp beszédtechnologiákat
nézegetem. Fontos lenne egy ingyenes (s stabilÖ beszédszintetizátort fejlezteni
a NVDA-hoz, és lehet hogy ez egy fontos jovo-beli munka lesz.

Tehát, ha bárki kérdéssekkel merül fel, bármikor megfogok választ adni. Nem
gyakran használom a msn-t, s ez az Earthlink cÍmemröl  is lassacskán lekezdek
szálni )csak 100 mb helyet kapok s ez nem kényelmes).
A gt1991"gmail.com a gyakrabban használt cÍmem, és a PACMate minden 15
percenként ellenorzi. :)

üdv:
Tomi

---------
Tamas Geczy,
Official Hungarian translation coordinator for the free NVDA screen reader. If
you wish to learn about the free screen reading product for blind/visually
impaired pupels alike, visit www.nvda-project.org
member of the Orange Rust robotics team at Orange high School.
beta testing projects are currently being performed for Microsoft, NVDA,
X-sight-interactive,  and Code Factory. If you have any questions in regards to
beta teams and how to participate in one, please don't hesitate to ask. Please
note that I will not share with you valuable information which I'm not allowed
to because of a non disclosure agreement or other such beta form. Discussions
of piracy or other such illegal information will not be dealt with.
---------

ha leakar jelentkezni err�l a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz�val a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�t a
//www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �s letudja