[hold3] SV: (no subject)

  • From: "Bill Malmgren" <malmgren@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <hold3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jul 2007 16:03:09 +0200

Hej hej

Er helt vild efter at have fået kørekort til kræet. Fik det om fredagen lige
før jeg skulle 14 dage på Bornholm. Har derfor først nu haft mulighed for at
ride hende til.
En stor chopper er lidt noget andet end de cykler, der var til
undervisningen. Noget tungere i sving osv.

Jeg syntes, at det er en god idé med en sammenkomst med eller uden
fruer/herrer?? og stiller mig gerne til disposition til planlægning m.m.
Mange hilsner og håb om god sommer uden alt for meget regn om dagen og husk,
at pas på ude på asfalten.

Bill Malmgren
tlf. 20235777