[hold3] SV: (no subject)

  • From: Marianne Raakjær <marianne@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <hold3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jul 2007 11:43:52 +0200

Hej Kim og alle andre

Det var da en god ide. Jeg har prøvet én gang at skrive, på denne mail, men fik
den lige i hovedet igen, men nu prøver jeg lige igen.

Jeg vil gerne hjælpe Kim, hvis altså ikke at jeg dumper i morgen, skal til
køreprøve kl.11:15 Jeg er så nervøs, at det næsten er for meget.

I hører nærmere.

Knus fra Marianne