[herrsektionen] Re: Herrsektionens fredagsevent-spelschema

  • From: <hb.astrom@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 09 Jan 2015 09:20:31 +0100

Hej Alla

Per Arnell är förkyld och kan inte delta, det betyder att
just nu får reserven,Thomas Hoersman spela med Lennart Ulin, och blida
par 11.

Krya på dig Per:-)

/HB

On Thu, 08 Jan 2015 17:56:35 +0100,
wrote:

De som inte betalt insamlingen till Bo E. kan göra det via
kassan i receptionen. De har en lista på medlemmar och prickar av de
betalande. Kort går alldeles utmärkt om man har brist på kontanter. /HB

On Thu, 8 Jan 2015 17:25:56 +0100, Dan Ohlsson wrote:
Hej,
Av samma
anledning som Thomas kan tyvärr inte jag heller närvara imorgon.
Dock
vill jag gärna vara med på insamlingen till Bo för hans eminenta arbete
med schemaläggning.
Vad göra ?
Mvh
Dan Ohlsson

thomas@xxxxxxxxxxxxxxxx
> Subject: [herrsektionen] Re: Herrsektionens
fredagsevent-spelschema
herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx

> Hej,
>
> Jag är bortrest och har
därför inte anmält mig. Jag kom dock att tänka på insamlingen till Bo
för jobbet med schema - finns möjlighet att bidra till den?

> Med
vänlig hälsning,

8 jan 2015 kl. 13:37 skrev :

> [...]
av lottning.
beställning av
18.00 med att laga nät
19.00 - 19.20, andra matchen kl 19.30 - 19.50
diskutera hur många matcher vi vill spela, 4 eller 5.
game per person gäller, detta då det kanske blir en del

singelmatcher. Var och en håller koll på sitt record.