[herrsektionen] Re: Herrsektionens fredagsevent-spelschema

  • From: <hb.astrom@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 08 Jan 2015 17:56:35 +0100

De som inte betalt insamlingen till Bo E. kan göra det via kassan i
receptionen. De har en lista på medlemmar och prickar av de betalande.
Kort går alldeles utmärkt om man har brist på kontanter. /HB

On Thu, 8
Jan 2015 17:25:56 +0100, Dan Ohlsson  wrote:
Hej,
Av samma anledning
som Thomas kan tyvärr inte jag heller närvara imorgon.
Dock vill jag
gärna vara med på insamlingen till Bo för hans eminenta arbete med
schemaläggning.
Vad göra ?
Mvh
Dan Ohlsson

thomas@xxxxxxxxxxxxxxxx
> Subject: [herrsektionen] Re: Herrsektionens
fredagsevent-spelschema
herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx

> Hej,
>
> Jag är bortrest och har
därför inte anmält mig. Jag kom dock att tänka på insamlingen till Bo
för jobbet med schema - finns möjlighet att bidra till den?

> Med
vänlig hälsning,

8 jan 2015 kl. 13:37 skrev  :

> [...]
resultat av lottning.
uppvärmning, beställning av
upp från 18.00 med att laga nät
börjar kl 19.00 - 19.20, andra matchen kl 19.30 - 19.50
ju diskutera hur många matcher vi vill spela, 4 eller 5.
game per person gäller, detta då det kanske blir en del

singelmatcher. Var och en håller koll på sitt record.