[gulfrre] Re: LAMENTABLE Re: Argentina, posible primer comprador del portátil de 100 dólares del MIT

  • From: Marcos Ibanez <mgi1982@xxxxxxxxx>
  • To: gulfrre@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 1 Nov 2005 16:28:02 -0300

                  www.gulfrre.sytes.net

Una sola cosa: HUHUHUHU

Tordek asegurate que tu hacha tenga +50 contra semidioses porque vas frito.

Y acordate de que el Berserker dura un round nomas, despues perdés 2 a
la CA... Y ni hablar de la constitución ;)

--
Marcos Gabriel Ibañez
Linux Registered User 357259

Fortune time:
For my ally is the Force, and a powerful ally it is. Life
creates it, makes it grow. Its energy surrounds us
and binds us. Luminous beings are we, not this crude
matter. You must feel the Force around you; between
you, me, the tree, the rock, everywhere.

                                                     Yoda
 NUEVO SITIO DEL GULFRRE CON HOSTING PROPIO http://www.gulfrre.sytes.net