[grapkas] SPORTIEF

  • From: "Gerhard Griesel" <griesel@xxxxxxxxxxxx>
  • To: grapkas@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 01 May 2014 11:10:01 +0200

Van DouwevdV:

(Afrikaners: spagaat = split; bureau = lessenaar; politiebureau =
polisiekantoor)

Ik liep de sportschool binnen met de vraag: 'Kunnen jullie mij de spagaat
leren?' Vroegen ze: 'Hoe flexibel ben je?' Zei ik: 'Nou, ik zou morgen en
overmorgen al wel kunnen.'

*                   *                 *

De echtgenote van de Managing Director stapt het kantoor van haar man
binnen om hem te verrassen. Ze treft hem aan achter zijn bureau met de
secretaresse op zijn schoot. Zonder te twijfelen begint hij te dicteren: '...
en
om af te sluiten heren, crisis of geen crisis, ik kan dit kantoor niet verder
besturen met maar 1 stoel!'

*                   *                  *

Enkele dagen geleden kwam een jongen het politiebureau binnengestormd.
'Mijnheer! riep hij uit, kom gauw, mijn vader en Peer Kabas zijn al een half
uur aan het vechten op de Koeienmarkt!' 'Maar waarom kom je dat nu pas
zeggen?' 'Dat was ik van plan, maar aanvankelijk was mijn vader aan het
winnen.'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uit http://emmerk.home.xs4all.nl/Mopjes.htm:

Een student komt bij een lampenwinkel werken. Zijn baas vraagt of hij op
zolder lampen wil halen. De student zegt: 'Ja hoor, dat doe ik wel even'. Als
hij weer beneden komt zonder lampen vraagt zijn baas: 'Waarom heb je
geen lampen meegenomen?'. Zegt de student: ' Er stond op de doos:
hallogeenlampen'.

*               *               *

Vraag: Welke aardappelsoort komt alleen voor bij volle maan? Antwoord:
Een weeraardappel.

*                 *                *

Mientje is bij oma op bezoek en vraagt: 'Oma, mag ik op de piano spelen?'
'Zeker, meisje', zegt oma. Even later komt Mientje huilend thuis. 'Wat is er?'
vraagt haar moeder. 'Ik mocht van oma op de piano spelen, maar ik ben er
afgevallen!'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Van ManuB, uit De Druivelaar:

(Afrikaners: pas = net)

'Hoe ik die tweeling van mij uit elkaar hou? O, dat is eenvoudig. Ik laat ze
tellen . .. - Tellen? -Ja, Paul kan al tellen tot 100 en Willem pas tot 88.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Van HermanH, uit Clean Laffs:

'n Vriend van my wat sou trou het besluit om haar 'n diamantring wat vir
verskeie geslagte in die familie was, te gee. Die steen was nog nooit
gewaardeer nie. Die vriend vra toe 'n vriendin wat 'n edelsteenkundige was,
om die diamant vir hom te evalueer. Sy stem in, maar sê dat sy in plaas van
'n fooi 'n middagete in een van Houston se eksklusiewe restaurante sou
aanvaar. 'n Paar dae later is hulle toe in die duur restaurant, besig om duur
sjampanje te drink. Hy wys haar die ring. Sy kyk deur haar vergrootglas,
ondersoek die diamant versigtig en gee dit terug. 'Sjoe,' sê 'n restaurantgas
aan 'n ander tafel hoorbaar, 'Hierdie Texas-meisies is moeilik!'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Van KoosS:

*  My vrou en ek het woorde gehad, maar ek het nie kans gekry om myne te
gebruik nie.

Ouderdom:

* Frustrasie is om na jou bril te soek, sonder jou bril.

* Dit was nog altyd vir my belangrik om ouer mense te respekteer maar dit
word deesdae al moeiliker om een te kry.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wyshede:

*  Uit goodreads.com: As jy sien waarmee meisies trou, besef jy hoe hulle
moet haat om te werk vir 'n lewe. - Helen Rowland

*  Uit www.quoteworld.org:  Die aakligheid daarvan as jy met 'n vyfjarige te
doen het is dat jy gou begin klink soos 'n vyfjarige. -  Jean Kerr

*  'Ek is moeg van al hierdie nonsies oor skoonheid is net veldiepte. Wat
doen jy met 'n pragtige pankreas?'  - Jean Kerr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uit http://versindaba.co.za

As ek nie hier is nie
rol ek haar op in die blindings van my ooglede
en sy bestaan nie.
Soos nou.

Barend J. Toerien

Kompliment ontvang:

Aai Gerhard hier waar ek voor 'n hoop werk sit het ek nou uit my maag
gelag. Baie dankie.

***  Ek soek nog meer Afrikaanse grappies!

***  Het jy vriende wat graag by ons lys sou wou aansluit? Gaan asb. na ons
webwerg grappies.com en klik dat jy daarvan hou. So werf ons maklik nog
lede.