[gnestahandel] Gala, bakficka och presentkort

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@freelists. org" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Oct 2014 11:57:44 +0200

Hej!

*         Nu är oktoberfesten över för i år och det verkar ha blivit lyckat
överlag. Åsikter önskas som vanligt för att förbättra till nästa gång. Maila
er åsikt till mig innan torsdag.

*         På lördag är det mässa i tennishallen, föreningen kommer vara
närvarande med målsättningen att sälja vårt gemensamma presentkort mot
företag, och att få fler medlemmar.

*         På kvällen är det Näringslivsgala på Södertuna. Om du inte har
köpt biljetter så gör det omgående. Middag, prisutdelning, underhållning för
450:-!

*         Om du inte kan komma på middagen så öppnar Södertunas bakficka kl
22:00 med livemusik och bar. Jag bifogar en affisch som ni gärna får sätta
upp på dörrar och fönster.

*         Vi har fått nya presentkort i föreningen, bifogar en bild på den
så ni vet hur de ser ut. Om ni inte löser in dem idag men är intresserad av
att göra det, kontakta Marie på Önskebrunnen eller mig så kan vi hjälpa till
med detaljerna.

Ha det gott i höstrusket!

Med vänliga hälsningar

Per Bormark