[gcg] Re: pytanie do pepegantów

  • From: "Arsi" <perfecto7@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Aug 2005 20:38:47 +0200

7. Jak ktoś ma mocne nerwy i ostro wypite może siedzieć w uprzęży podczas jazdy
:-)  hehehehe

hihihhih bo padne !!!! to sie dopiero nazywa Jazda !!! hihihhi
ale mnie rozbawiles Olsen ! ale moze powroce do tematu,
Myslalem tu bardziej o bagazniku montowanym nie na hak tylko na drzwi bagaznika
, gdybym mial hak to od razu bym sie zdecydowal, 400 stowki z bolem...ale bym
zaplacil , podobna cena jest na ten montowany na klape bagaznika, ale jest
problem , nie mam haka ! a to juz dodatkowe koszty(serwisowe) i to spore ...
Dzieki Olsen
ps.Dla dodatkowych atrakcji ... chyba warto :)
Pozdr
Arsi