[gcg] Re: pytanie do pepegantów

  • From: "Artur Olsen Olszewski" <olsenolszewski@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Aug 2005 19:51:24 +0200

Witaj
Ja od miesiąca używam bagażnika Thule na PPG.
Bagażnik jest mocowany na hak.
Kupiłem na allegro za 400 (w sklepie 1200)
Bagażnik był nowy (może jeszcze jest na allegro ? koleś miał wiele sztuk)
Montaż bez użycia narzędzi jednym zatrzaśnięciem.
Otwierany na kluczyk.
Ma też lampy i miejsce na mocowanie rejestracji (ale ja tego nie używam-
jeszcze się nikt nie przyczepił)
Można na nim wozić 2 rowery (do tego jes przeznaczony)

Polecam bo:
1. Nie śmierdzi w aucie
2. Napęd nie zabiera miesca w aucie.
3. Można wieźć z pełnym zbiornikiem w pełni zmontowany
4. Praktycznie żadne opory powietrza.
5. Łatwy załadunek i rozładunek.
6. Wszyscy oglądają pojazd hybrydę napędzaną śmigłem :-))
7. Jak ktoś ma mocne nerwy i ostro wypite może siedzieć w uprzęży podczas jazdy
:-)  hehehehe

Wady:

1. Brak dostępu do bagażnika, ale napęd ściąga się w 30 sekund, a hak w 3
sekundy.
2. Na noc to bym, go w mieście na haku nie zostawił....

pozdrawiam PPG-antów i pozostałych :-) równie mocno

Olsen