[gcg] Re: !!!!!!!!!!!!!!!!

  • From: Adam Cegiełka <adamcegielka@xxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Oct 2005 10:00:19 +0200

to nie były grupki napolonych ludków, którzy wspólnie chcą się nauczyć latać.
Wyraźnie było widać wśród tych holujących jak i tych na żagielku gościa który
nimi kierował samozwańczy  INSTRUKTOR  jak mniemam,
ten z żagielka wyraźnie chwalił się Mirkowi o swoim wyszkoleni i planach na
przyszłość.
co robić? hm, co byś nie zrobił to nie pomoże do pierwszego przypierdolenia
Rafał zwrócił im uwagę nawet dał namiar na Kamila, ale nie poskutkowało