[gcg] latanie nad plaza

  • From: "Kacper Kowalski" <kacper@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Aug 2005 09:57:50 +0200

Nad terenem zabudowanym (miasto ponizej 25tyś mieszkancow) mozna latac na
minimum 150m (nad najwyzszym obiektem w promieniu 300m), nad terenem
niezabudowanym 50m. Plaza i woda nie jest terenem zabudowanym, mozna wiec latac
na wysokosci nie mniejszej niz 50m, chyba ze jest na niej sporo ludzi - wowczas
150m. Nad naszymi miastami mozna latac na wysokosci bodajze 1500m, oraz za
uzgodnieniem z odpowiednim CTR rebiechowo, lub MCTR Oksywie.
Nad Sopotem nie mozna latac, bo ma status UZDROWISKA. Trochę sie pozmieniało od
czasu wspomnianego artykułu.

Podesle link do tych przepisow, kazdy powinien je znac ;-))

Policja juz jest poinstuowana (o czym zapewnia wieza Rebiechowo) kiedy PPG
narusza przestrzen powietrzną, lub "uprawia piractwo lotnicze"

Trzeba wiec uwazac z wyglupami nad plazą i lataniem nad miastem. Jak ktos chce
poszalec - niech leci nad wode, albo tam, gdzie nie ma ludzi. Oczywiscie
dotyczy to wszystkich lacznie ze mną ;-)

pozdarwiam,
kacper