[gcg] Re: Niedziela na sportowo z Paralotnia

  • From: "Art" <artfra@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Aug 2005 17:50:03 +0200

apropo
 ostatnio wpadł mi w ręce stary numer PLAR ( 10/02), a w nim CTR i inne strefy
Gdańskie
Wynika z nich jasno że Ctr ma zasięg do plaży więc latając 1 m od brzegu już w
niej nie jestem :)
 Ale, ale, od ujścia Wisły, w morze gdzieś 500m i aż do Władka jest MCTR
Oksywie. Nie wiem jak sprawy sie maja z mozliwosciami latania tam, i z kim to
trzeba by było uzgadniać.
Może Katon pomoże?
 pozdro
Art