[gcg] Re: anarchia w borsku - cd. tym razem przyjezdni

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Aug 2005 18:39:59 +0200

ok dzieki za zjebke przylaczam sie do grona milczacych .
choc wydaje mi sie ze dobrze jest uczyc sie na bledach innych a nie wlasnych
przemilczanie wypadkow nie uczy niczego i usypia czujnosc
ps.powiedzialem ile wiem nie spekuluje,kto,i dlaczego

żle mne zrozumiałes -zgadzam się, że przemilcznie wypadku jest złe - ale podawanie info
"karetka w borsku" jest nie dobre bo za malo to nam mówi a na takiej informacji nie skorzystamy
- gdyby Twój informator podal wiecej szczegółów i Ty byś je opisał to juz by wygladało inaczej

Gajowy

-- Tylko w sierpniu Avanti także w wersji MINI - z łatwością zmieści się w torebce! http://www.avantimoda.pl ======================================================================= Pisanie na liste: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx Wypisanie z listy: glideclubgdynia-request@xxxxxxxxxxxxx, z tematem unsubscribe Spis osob: glideclubgdynia-request@xxxxxxxxxxxxx, z tematem who W razie problemów: karol@xxxxxxxxxxxx