[gcg] Re: anarchia w borsku - cd. tym razem przyjezdni

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Aug 2005 16:20:00 +0200

Tylko czy zabraniac latac ludziom gdy maja papiery ok a widac po locie ze sobie nie radza?
I jak to robić?
Podam przykład - wczoraj był gościu bez H i ze skrzydłem RAVEN.

Powiedziałem mu, że nie ma szans na latanie.
Po rozmowach z Robertem Machelem zrobił loty pod jego opieką instruktorską.

Widziałem, że ten RAVEN to jest skrzydło które może go ubić starty powodowaly ze włos mi się jerzył na głowie.
Gdyby do mnie podszedł nawet z H - delikatnie bym mu powiedział, że go nie wypuszcze i KONIEC. Nie muszę, się
tłumaczyć jestem KS i odpowiadam za bezpieczeństwo.

Coraz wiecej wypadkow w Borsku - cos trzeba z tym zrobic.
Dzis znow karetka na lotnisku :(((

SYLWEK za takę informację bez pełnego wyjaśnieni całego zdarzenia należy Ci się ostra zjebka. Jeżeli juz informujesz
to proszę z pełną informacją o tym co się stało - tak aby nie było niedomówień i taniej sensacji nawet w naszym gronie.

Więc jeżeli wiesz co się tam stało opisz to dokładnie. Jeżeli masz info z drugiej ręki nie masz pełnej informacji.

Gajowy

--
Tylko w sierpniu Avanti także w wersji MINI - z łatwością zmieści się w torebce!
http://www.avantimoda.pl