[gcg] Re: Plany na 2006- Seminarium Przelotowe

  • From: cordex@xxxxxxxxxxxxxx
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 Dec 2005 23:29:50 +0100

Ty też jesteś fajny ale nie zabierasz glosu na temat np operacji na otwartym
sercu. Bo sie na tym nie znasz, Zas Andrzej Szczerba jest również fajny i
nie zabiera glosu na temat pakowania papieru do dupy na skale przemyslową,
bo ma o tym marne pojecie. Zaś gotek który i owszem jest fajny ale z powodu
blazy i nudy zabiera tak glos jak i nawet dzialania w tematach na ktorych
sie nie zna.

mali

Użytkownik Art napisał:
> [...]
>Niezbedne będš dla chcšcych brać udział GPS ...:)
>Jak już bedzie bliżej terminu podam Wam tematy wykładów i pozostałe

  _____

It has removed 4485 spam emails to date.
Try SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/Product_Info.asp?>  for free
now!