[gcg] Re: Plany na 2006- Seminarium Przelotowe

  • From: cordex@xxxxxxxxxxxxxx
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 19 Dec 2005 17:16:17 +0100

Artur nie napisałeś z jakim ZByszekiem, ale jesli z Godkiewiczem to po
ostatnim sofcie jaki opowiedział na zgrupowaniu kadry odkryłem ze jego
pojecie na temat aerodynamiki i fizyki jest na poziomie przedszkola.

dla poparcia zacytuje kolegę Z.G.

Z.G-Po przeskalowaniu paralotni z mniejszej na wieksza ta wieksza szybciej
latała

mali- Bo im wieksza paralotnia tym wieksze obciazenie jednostkowe
powierzchni.

Z.G. - Nie ona szybciej latała z ta sama masa startowa.

mali- I jestes tego pewien

Z.G. tak mi powiedział Piotr Dudek

morał wedle malego niestety gotrk nie znał odpowiedzi.

Czy jesli zbudujemy paralotnie jeszcze wieksza i wieksza i wieksza to czy
bedziemy latac szybciej i szybciej i szybciej...

A zapomniałem tobi do dzis leje ze smiechu..

mali

Użytkownik Art napisał:
>Witam
>To jeszcze daleko ale...
>Jestem po wstepnych rozmowach ze Zbyszkiem.
>W nastepnym roku, tak pod koniec kwietnia , na początku maja chcemy ( z
Wikingiem również) zorganizować warsztaty przelotowe.