[gcg] Re: Co z Borskiem...????

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Aug 2005 10:23:53 +0200

> Chyba nie czytasz uważnie: "Ponoć" nie dotyczy traktowania faceta przez gminę
> a jedynie tego że przygotowuje sie już do zakupu lotniska.
> Informacje mam od Henia- a on od starosty. Myslisz że ściemniają?

Wiesz czy oni ściemniają to ja tam nie wiem - ale jesli te
szemrano-nieoficjalne-rewelacje sie sprawdzą
to zamiast z AMW trzeba się bedzie dogadywac z tym bardzo bogatym
multimilionerem zza occeanu i to tyle co mam
do powiedzenia na temat pytania "Co z  Borskiem ... ???"
Czy się uda czy nie to juz śpiewka na nie ten sezon.
Zapewne wśród czlonków GCG znajdą się chętni i wytrawni negocjatorzy do
załatwienie tej sprawy.

Gajowy

--
Tylko w sierpniu Avanti tak˙e w wersji MINI - z ˙atwo˙ci˙ zmie˙ci si˙ w torebce!
http://www.avantimoda.pl