[gcg] Re: Co z Borskiem...????

  • From: "Art" <artfra@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Aug 2005 09:31:19 +0200

  ----- Original Message -----
  From: Marcin Szczur
  To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Saturday, August 06, 2005 12:54 AM
  Subject: [gcg] Re: Co z Borskiem...????

  ponoć Lidka z Karsina została zrucha..... przez Bolka z Borska

  a jak gmina kogo traktuje to trzeba wiedzieć na 100 % a nie na ponoć

  Chyba nie czytasz uważnie: "Ponoć" nie dotyczy traktowania faceta przez gminę
a jedynie tego że przygotowuje sie już do zakupu lotniska. Informacje mam od
Henia- a on od starosty. Myslisz że ściemniają?

  czyli dowiem się jak to ponoć i dam znać a jak się okaże ze rewelacje
Starosty się potwierdzą to się dogadamy i z ufoloudkiem z zza oceany w końcu
sam wspominasz, że WYLĄDOWAŁ

  Gajowy