[fotoskiasi] RE: [fotoskiasi] Re: Γαλλική

  • From: "Lefteris Manarolis" <i_manarolis@xxxxxxxx>
  • To: <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Oct 2010 09:38:45 +0300

Καλημέρα,

Έχω μια πρόταση σχετικά με τη συνάντηση περί οργάνωσης για να μην έχουμε
ατελείωτη ανταλλαγή emails όπως την προηγούμενη φορά. Μπορείτε λοιπόν να
μαρκάρετε στο συνημμένο τα κελιά που αντιστοιχούν στις ώρες που σας βολεύει
να ξεκινήσει η συνάντηση. Όπως θα δείτε μέσα στα κελιά είναι γραμμένη κ η
διεύθυνσή τους η οποία αποτελείται από την ημερομηνία κ την ώρα που κάθε ένα
αφορά.

Χοντρικά υπολογίζετε διάρκεια 2 ωρών, επομένως από τις ώρες που θα δηλώσετε
θα πρέπει να είστε διαθέσιμοι για το επόμενο διωράκι.

Αφού μαρκάρετε τα κελιά μου στέλνετε το αρχείο στο προσωπικό μου email ( i
<mailto:i_manarolis@xxxxxxxx> _manarolis@xxxxxxxx ) με το όνομά σας στον
τίτλο του αρχείου. Για να με διευκολύνετε (που ξέρω πόσο πολύ θέλετε να το
κάνετε) στο σώμα του email σημειώστε τις διευθύνσεις των κελιών που έχετε
μαρκάρει, όπως αυτές αναγράφονται μέσα σε κάθε κελί.

Τα αποτελέσματα που θα βγάλει η χύτρα του excel θα κοινοποιηθούν στο Γιάννη
κ το Μιχάλη που ζήτησαν αυτή τη συνάντηση. Σκοπός είναι να βρούμε την ώρα
που εξυπηρετεί το Γιάννη κ το Μιχάλη κ ταυτόχρονα επιτρέπει τη μεγαλύτερη
δυνατή προσέλευση των μελών.

Καλό εεεεε?

Tetry