[fotoskiasi] Re: [fotoskiasi] RE: [fotoskiasi] γρυσπο

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 9 Feb 2010 07:11:37 -0800 (PST)

Λοιπόν...
Νεκτάριε, τηλεφωνεις αύριο στην γραμματέα του και την ρωτάς πότε γίνεται το
επομενο πρυτανικό.
Εμεις μπορούμε να καταθέσουμε την προτασή μας και έτσι (χωρις να μιλήσουμε
πρώτα με κάποιον). Αλλα δεν το έχουμε κάνει ποτέ, και μου φαίνεται λίγο
περίεργο και ζορικο να μας εγκρίνουν.

Εγω αύριο φτάνω χανιά και μπορώ να έτοιμάσω το κείμενο. ΑΛΛΑ πρέπει να το
καταθέσουμε πριν γινει το πρυτανικό, οποτε πρέπει να έχουμε αποφασίσει:
- Αν τελικά θα κάνουμε έκθεση και σε μαγαζιά (για λογους πρεστιζ στο κειμενο
κ.α.).
- Αν θα έχουμε την ΔΗΠΕΧ μαζί μας
- Αν θα μιλήσουμε με Δήμο.
- Για ποιον χώρο ζητάμε;;;;
- Με άλλες ομάδες; (για να μιλήσουμε στις άλλες ομάδες πρέπει να ξέρουμε αν θα
είναι και στα μαγαζιά)

    Η Σαμπιονάρα είχε την προηγούμενη βδομάδα μονο για  28 Μάη με 6 Ιούνη, αλλά
κανείς δεν είδε ποτε ξεκινάει η εξεταστική. Το                      κάνουμε
τότε χωρίς να μας νοιάζει; Υπάρχουν ακομα αυτές οι μέρες διαθέσιμες; Για να το
ζητήσουμε απο το πολυτεχνειο θα πρέπει              πρώτα να δούμε αν η ΔΗΠΕΧ
μας ενισχύει (ώστε να είναι το φθηνο ενοικιο). Άρα αν είναι να πάμε για
Σαμπιονάρα πρέπει να                         ελένξουμε αυτά αμεσα.

    Το Μεγάλο Αρσενάλι μπορούμε να το ζητήσουμε, δύσκολο ομως να το πάρουμε. Αν
αποφασίσουμε να ασχοληθούμε με την πολη και τα     μαγαζιά είναι επιπλέον
κίνητρο και μας δίνεται η δυνατότητα να το ζητήσουμε και απο τον Δήμο. Οποτε
πρέπει κάποιος να κάνει την             κίνηση να μιλήσει με Δημο (νομίζω
καλύτερα με κάποιον αντιδήμαρχο παρά την ΔΗΠΕΧ, αλλά καιη ΔΗΠΕΧ στην χειρότερη
καλή ειναι),     για     το αν μας ενισχύει έστω στον χώρο... και μέσα σε όλα
θα πρέπει να δούμε αν υπάρχουν ελεύθερες μέρες στο Μεγάλο Αρσενάλι,
καθώς και
 ποιους χώρους θέλουμε απο εκει (θέλουμε και αιθουσα ημερίδων; )

ποιος αναλαμβάνει;;;;;

καλό θα ήταν να απαντήσετε εδώ:
http://www.fotoskiasi.tuc.gr/forum_posts.asp?topicid=136

________________________________
Από: fotoskiasi-bounce@xxxxxxxxxxxxx εκ μέρους Nektarios Pogkas
Αποστολή: Τρι 9/2/2010 2:54 μμ
Προς: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
Θέμα: [fotoskiasi] γρυσπο

με πήραν σήμερα απο πρυτανεία. μας εκλεισαν ραντεβου στις 22!!!!!!! τους λεω
ειναι πολυ αργα μου ειπε συζητηστε το κ ενημερωστε με. της ειπα οτι τουλαχιστον
ας κανουμε μια μινι-συναντηση των 10 λεπτων γαι το χωρο εκθεσης που μας καιει κ
μετα τα υπολοιπα κ μου πε θα το μεταβιβασει στο γρυσπο. τι κανουμε;

--
Nektarios Pogkas
Photographer