[fotoskiasi] Re: [fotoskiasi] RE: [fotoskiasi] Κυθηρα

  • From: Orestis Fainekos <maebious@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Aug 2010 18:12:13 +0300

Ιάνθη πραγματικά δεν έχει καμία σημασία... ευκαιρία κιόλας να εγκλιματιστείς
σε εκδρομή, *υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από αυτό* ?  :-P

Λοιπόν μαζευόμαστε και πιστεύω ότι έχουμε ακόμη...

Οπότε (με σειρά αποστολής)

*Attending*:

Ορέστης Φαινέκος
Νεκτάριος Πόγκας
Μιχάλης Καλαιτζάκης
Ίρης Κυράνου
Θάνος Χασαπόπουλος
Αντόνης Νικιτάκης
Μαριλένα Σορού
Γιώργος Κουρουνιώτης
*Awaiting Reply*:Ιάνθη Κουμούρα

*Not Attending (αλλά θα θέλε)*: Dark Saga

Επίσης αν κάποιος/α πιθανόν να έχει plus άτομα να ενημερώσει...

Σι για!