[fotoskiasi] Re: [fotoskiasi] Φωτο Μηχανη

  • From: Sino <thstheiassouokwlos@xxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Nov 2010 09:54:37 +0200

Καλλιόπη,

Αυτό που ζητάει ο φίλος σου είναι δύσκολο.

Η Canon 550D είναι μια χαρά, αλλά δεν θα καταφέρει να βρει κάποιον non-zoom
(prime δηλαδή) φακό που να είναι ευρυγώνιος και να είναι σχεδιασμένος για
μικρότερους αισθητήρες *και* τιμολογημένος στα 300 ευρώ (αν υποθέσουμε πως
θα πάρει καινούργια την 550D, οπότε θα δώσει το 700άρικο).

Είτε θα χρειαστεί να κυνηγήσει μεταχειρισμένους φακούς (ας κοιτάξει τον
Sigma 30mm DC), είτε να κοιτάξει προς ζουμ φακούς (οι φτηνοί της Canon
κάνουν μια χαρά την δουλειά τους, χωρίς να είναι οπτικά διαμάντια), είτε
προς παλιούς φακούς (π.χ. M42 με προσαρμογέα) που να πλησιάζουν τα άκρα των
ευρυγώνιων (20mm για παράδειγμα).

Αν κάποιος έχει καλύτερες γνώσεις από εμένα, ας απαντήσει γιατί είναι
ενδιαφέρον θέμα το πως να ταιριάξει ο μικρός αισθητήρας της 550D με
ευρυγώνιο της προκοπής.

Σάββας