[fotoskiasi] Φωτο Μηχανη

  • From: Kalliopi Pandi <kalliopi_pandi@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 22:39:03 -0800 (PST)

αγαπητοί φίλοι, δάσκαλοι και συμμαθητες της φωτογραφιας,

 σας προωθώ το ερώτημα ενός καλού φίλου προς την ομάδα. Οποιαδήποτε πληροφορία
σχετική είναι ευπρόσδεκτη.

Σας ευχαριστώ
 Καλλιόπη

-

α) Με βάση τη μηχανή Canon 550D ως σώμα θα ήθελα έναν φακό ο οποίος να είναι:
wide angle (ευρυγώνιος π.χ. 28άρης)
non zoom
non auto focus
no auto sharpening

Βασικά θέλω να μπορώ να εισάγω manually όλα τα στοιχεία της φωτογραφίας

(focus, zoom, aperture άνοιγμα) και να μπορώ τα ίδια στοιχεία να τα
χρησιμοποιήσω
και σε άλλες σκηνές προς φωτογράφιση (π.χ. την επόμενη ημέρα).

β) Ποιό άλλον συνδυασμό μηχανής - φακού θα μου προτείνατε με τα άνω δεδομένα
συν του να

έχουν όσο το δυνατό μικρότερο μέγεθος των αισθητήρων σε micra (μικρότερα του 5
micra) και να είναι
γεωμετρικά σταθερή η μηχανή? (διατίθενται περίπου 1000 ευρώ)

γ) Ποιά μαγαζιά στα Χανιά θα μου προτείνατε για να πάρω προσφορά?

Ευχαριστώ,
Παναγώτης
#yiv143206190 #yiv143206190avg_ls_inline_popup {padding:0px
0px;margin-left:0px;margin-top:0px;width:240px;overflow:hidden;word-wrap:break-word;color:black;font-size:10px;text-align:left;line-height:13px;}