[eaf] Re: Dinamikus gombok .NET C# alatt

  • From: Kovács Gábor <zonder@xxxxxxxxxxxx>
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 Feb 2007 21:37:35 +0100

Csala Gabor írta:
> Hali!
>
> Látod ezért írtam múltkor, hogy előadáson is le kénne mennie...
> Mellesleg akkor elfelejtettem visszaírni, most megteszem: azt írtátok, hogy
> eaf filózófiája, hogy utána nézzünk dolgoknak, de zh-n mégis csak az előadás
> anyag volt elérhető, msdn-t meg nem nyomtatnám ki :D (sőt tavaly eaf3on az
> utoldó eladáson lement anyag: a rajzolás sem volt elérhető)
>
> Üdv: Csala Gábor

Nem tudom hogy másoknál hogy van de én a gyakorlaton ezt megmutattam
annak a pár embernek, aki bejár és linux alatt is le fogom adni. Ezen
felül jövő csütörtökön hasonló dolog lesz a demó előadáson is Qt-ből.
Ennél többet én nem tudok tenni azért, hogy megtanuljátok és ne nektek
keljen utánajárni.
Szerintem az msdn elérhető volt, de ebben nem vagyok biztos. Ha valami
nem elérhető, akkor jezeni kell és megpróbálunk tenni az ügy érdekében.
A net azért nem elérhető, mert nem akarjuk ugyan azt a beadandót 30-szor
látni, csak mert valaki megcsinálta és szétküldte. Ha a rajzolás nem
volt elérhető, akkor gondolom nem is volt rajzolós feladat, amúgy az
sajnos azért volt, mert másik oldalon volt az előadás és az  nem volt
leadva mint elérhető oldal ezért nem ment a link.
Ezért van (volt) az, hogy vizsga előtt lehet kérni hogy bizonyos oldalak
elérhetőek legyenek és ha az igényt jogosnak látják, akkor elérhetővé
lesz téve, ilyen igénnyel én még nem találkoztam pedig ha jól emlékszem
amikor én csináltam az eafot akkor volt ilyen lehetőség, de javítson ki
valaki, ha tévednék.

--
Zonder