[eaf] Re: Dinamikus gombok .NET C# alatt

  • From: "Csala Gabor" <csala_g@xxxxxxxxxxx>
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 Feb 2007 21:24:03 +0100

Hali!

Látod ezért írtam múltkor, hogy előadáson is le kénne mennie...
Mellesleg akkor elfelejtettem visszaírni, most megteszem: azt írtátok, hogy
eaf filózófiája, hogy utána nézzünk dolgoknak, de zh-n mégis csak az előadás
anyag volt elérhető, msdn-t meg nem nyomtatnám ki :D (sőt tavaly eaf3on az
utoldó eladáson lement anyag: a rajzolás sem volt elérhető)

Üdv: Csala Gábor
On Tue, 27 Feb 2007 21:17:29 +0100, Kovács Gábor wrote

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)
Debian Project (http://www.debian.org)