[doutroxeito] Re: Xantar 13 de febreiro, venres 14:30

  • From: Lucas Rei Ramos <lucas@xxxxxxxxxx>
  • To: doutroxeito@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 26 Jan 2015 19:55:32 +0100

Só coñezo as opcións 1 e 3, e as dúas están de puta madre. No Silveira so fun
de viños e tapeo, non sei como son os menús, pero 10€ paréceme que está moi ben
de prezo.
Os outros dous non os coñezo, así que tampouco estaría mal para probalos.
Eu voto por chamarlle “sexy cocido”, ou “sexy boiled” se preferides, así en
plan prima irmá da “sexy churrascada” ;-)

Lucas Rei Ramos
XENEME Proxectos Sociais
lucas@xxxxxxxxxx
www.xeneme.com