Re: SV:_Et_par_småting.

  • From: Laus Klúwer <laus.kluewer@xxxxxxxxxx>
  • To: dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Nov 2015 15:55:24 +0100

Hej igen.
Angående regnemaskinen, skal man nok op i meget store tal før den bliver lidt
langsommere. Det skal vi måske nok tage som en oplevelse.
Medieafspilleren: Her svigter medhøret når jeg har lavet om i indstillinger for
optagelse. f.eks. samplings-frekvens eller bithastighed, (MP3) eller fra MPC
til Wave. Hvis jeg afspiller optagelsen lige efter at have lavet den, altså
stadig i optagetilstanden, går det i orden igen, næste gang er medhøret på
plads igen. Det gælder for både U2 og U2 MINI.

Venlig hilsen
Laus.