SV: Et par småting.

  • From: Bue Vester Andersen <bue@xxxxxx>
  • To: "dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx" <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Nov 2015 12:37:30 +0000

Hej Laus!

Hvilke beregninger er det specielt, du synes, der er blevet langsommere.
Umiddelbart kan jeg ikke se, at den er blevet langsommere. Den regner i hvert
fald hurtigere end mig, men der skal selvfølgelig heller ikke så meget til.
(smil)

Hvad angår medhør under optagelse, så har jeg altid medhør i hovedtelefonerne,
men først når optagelsen starter for alvor. Desuden er det som om medhøret
kommer snigende i løbet af det første halve sekund, muligvis for at man ikke
skal blive blæst ud af en høj lyd. Har du også testet med MINI?

M.v.h. Bue