[dgz] Forum öppnat

  • From: "Will Svenselius" <wille47@xxxxxxxxx>
  • To: "DGZ Freelist" <dgz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Dec 2000 22:35:59 +0100

På ursprungligt förslag av Christian Nordvaller, som sedan flera andra stämt in
i, har
Styrelsen nu öppnat ett forum på hemsidan (www.dgzone.org) för diskussioner av i
princip allt som har med föreningen att göra.

Genom att diskussionerna flyttas från mailinglistan till forumet så blir inte
föreningens
alla medlemmar "mailbombade" så fort någon vill något, utan endast de som bryr
sig
tillräckligt mycket för att orka läsa och posta i forumet blir involverade i
diskussionerna.

Förutom via hemsida kan forumet också nås via direktlänk:
http://members3.boardhost.com/dgz/

Forumet är gratis och därför reklamfinansierat, ursäkta för det.
Notera att forumet inte kommer vara kvar länge om det missbrukas på något som
helst sätt!!

E-post listan kommer fortfarande att finnas kvar men kommer från och med
nu endast att utnyttjas för utskick ifrån Styrelsen - vill du som medlem säga
något som når
alla (som bryr sig), posta i forumet!

Jag vill påskina att till skillnad från mailinglistan så går INTE alla
meddelanden till forumet
via mig. Därav de höga kraven på ordning och uppförande, som står angivna
överst på forumets
framsida.

Mvh Wille