[deak] Re: 09.10

  • From: Gida <gidamester@xxxxxxxxx>
  • To: deak@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 25 Aug 2011 21:56:49 +0200

Szevasztok!

Természetesen ott leszek én is, már májusban megmondtam. Tartom magam ehhez.

AZ Etele elvileg szabit vett ki erre a napra, hogy eljöhessen. Nem tudom,
hogy a többiek, akik mindig ott szoktak lenni, hogy állnak a témához. A
Secit hívtam ezügyben, és azt ígérte, hogy megérdeklődi a helyet. Ma újfent
hívtam, de nem vette fel. Persze, ő is jön, aztán most villant be a Gyuti
levele, aki ugyancsak biztosított a jelenlétéről. Ő lenne a nyolcadik.

Böbe! Elértél valakit? Sanya, Dzsoló, Nyuszi, Szrobi, Mecséri, Czigány,
Oszi, Gyurika, Zé, Takács Zsolti, Németh Gyula? Ha jól emlékszem a tavalyi
bulira, akkor ott kb. 12-13-an voltunk. Ennyien megleszünk, az tuti..

Szerintem nem esélytelen ez a buli, sőt. Nagyon nem izgul rá senki a
készülődésre, viszont az András felajánlása miatt kellene a többiek részéről
a proaktív hozzáállás. Ezt figyelembe kellene vennünk.

Várjuk a jelentkezéseteket!
Üdv,
Robi (Gida)