[deak] Re: 09.10

  • From: Gábor Szlávecz <szlavi@xxxxxxxxx>
  • To: deak@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 3 Aug 2011 09:23:57 +0200

De még mindig az vagyok, s remélem az is leszek még egy jó darabig, de ez is
egy fajtája az elköszönésnek......
Alig van már szabadságom, és a gyerekem még viszegethetem párszor kórházba
és nem tudom, hogy mi lesz még vele így nekem az az első a szabik terén
is... délutános leszek éppen azon a szombaton......Ez van Srácok...