[cfinformatica-grup] Re: www.profesfp.es

  • From: Eva Domínguez <dotty95@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Apr 2012 22:28:22 +0200

Ups i jo que visc a Andalusia tampoc tinc ja usuario de la xtec i també
m'agradaria poder tenir accés.... encara que no participi gaire però us
vaig llegint... això sí, jo els materials els utilitzo per cursos de fpe...
però he estat 3 anys en un institut de Mataró... alguns dels que participen
en aquests mails han estat companys meus... com ho trobo a faltar,
je,je,je..