[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Presentació certificació Linux Essential

  • From: Franc Rosselló <frossell@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 20 Jan 2014 18:45:04 +0100

Hola a tots,
Nosaltres utilitzem Zentyal (abans Ebox) des de fa tres anys amb el M4-SOX
de SMX2 (INS Eugni d'Ors Vilafranca). Penso que és molt interessant, i
aquest any amb la versió 3.3 ja és poden fer directives de grup per a
Clients Windows. vos paso aquest vídeo molt interessant, tant per
configurar clients linux com a client Windows (per Zentyal els clients
habituals serien els Windows)
http://www.youtube.com/watch?v=pF1Ta20LmYE per TheJonasNet's

Jo m'he inscrit en la jornada, a veure qui s'apunta!!

El dia 20 gener de 2014 15.49, MIGUEL TARAZONA BELENGUER
<mtarazo4@xxxxxxxx>ha escrit:

--
Franc Rosselló