[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] RE: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Proposta: Reunions (o Jornades) per Mòdul (?)

  • From: Franc Rosselló <frossell@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 21 Jun 2015 13:25:49 +0200

Penso que és molt bona idea!!
I com comenta Jordi Anguita, seria interessant que és reconegui com a
formació.

Apuntat!! M2-M4 SMX

El dia 20 de juny de 2015, 19:31, Gines P <ginesp@xxxxxxxxx> ha escrit:

Hola,

sembla que hi havia un problema amb l'anterior enllaç (document). Com
havia pujat un Excel al Drive, cada vegada que algú accedia em creava una
nova copia ... (¿?)

Ho he intentat sol·lucionar creant el document directament al Google
Drive. El nou enllaç seria aquest (esborreu l'altre!!)

*https://docs.google.com/a/xtec.cat/spreadsheets/d/1S9-TiAW0wYQ6j0OI02NAXWvPodaZELvaQYNV5EUVCDI/edit?usp=sharing
<https://docs.google.com/a/xtec.cat/spreadsheets/d/1S9-TiAW0wYQ6j0OI02NAXWvPodaZELvaQYNV5EUVCDI/edit?usp=sharing>*

Espero que ara funcioni correctament. Sino, m'ho dieu.

Salutacions

Gines

jordinas@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>:

Us agrairia que fèssiu difusió d'aquest "projecte" a tots els profes
dels
vostres departaments. Potser hi han profes que no hi són a aquesta
llista de
distribució i seria una llàstima que no se'n assabentessin.

Ja m'havia anticipat en fer-ho. Soc el "pesat" del meu departament que
sempre està
reenviant missatges...

--
Franc Rosselló