[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Ofertes de feina: Professors d'informàtica (PS507)

  • From: "Bernat Lluch (GMAIL)" <bernatlluch@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 2 Dec 2015 20:20:26 +0100

La meva dona és d'educació física però mai ha treballat de profe.

Sabeu si es dóna el mateix cas per a cobrir places d'Educació Física?

Salut!

El dia 2 de desembre de 2015, 17:51, Jordi Piquer <jpiquer2@xxxxxxxx> ha
escrit:

A Vilanova i la Geltrú tindrem dues baixes de mig any després del Nadal,
així que si coneixeu algú per aquestes terres amb ganes de treballar...

I ara tots junts: un gran aplaudiment a la gestió de la borsa!!

Salut i república!

El dia 2 de desembre de 2015, 12:06, Marc Cargol Milan <
marc.cargol@xxxxxxxxx> ha escrit:

Ara mateix ja hi ha gent que està fent classe a cicles sense el
CAP/Màster... Crec que hi ha una llista de professors exclosos perquè no
tenen el màster i que si no hi ha ningú a la llista normal (profes amb el
màster) els truquen. En la meva opinió, si no hi ha ningú més millor això
que res.

Hi ha centres on tenen professorat que els hi ha vingut de València, però
suposo que un cop començat el curs és complicat.

Salut!

alba.martinezcastellano@xxxxxxxxx>:

Realment aquest any és un "cachondeo". Fa dos anys no hi havia res de
res i vaig posar-me a treballar de programadora durant tot un any (perquè,
no sé vosaltres, però jo no puc pagar les factures i el pis amb el sou
corresponent 1/3 de jornada, així que era a la borsa a partir de 1/2, que
ja és justet...).

Ara és el 2n any que estic a un concertat, a jornada completa. He
congelat la borsa i igualment a principis de curs he rebut nombroses
trucades directament dels instituts desesperats perquè no troben gent i,
segons em van dir, els havien donat un llistat de dades de contacte i que
ells mateixos anessin trucant als possibles candidats. El què es trobaven
és que la majoria (com jo) ja estaven treballant. Vaja, que ni tan sols els
filtren la gent que té el nº congelat... A més a més de les trucades, mails
"a punta pala" de companys, coneguts o mails referits de referits de gent
que al seu institut necessitaven algú per X motius.

I com bé diu el Joan.. tan exigir que fem un màster (com que el de FP
només era de tardes vaig haver de DEIXAR LA FEINA per poder cursar-lo)...
ara resulta que falta gent. Ey, però quan jo vaig fer el màster la borsa
era tancada i no la van obrir fins dos anys després... llavors, en què
quedem? Falten o no falten professors d'informàtica? Passarà com anys
enrera i davant la demanada qualsevol podrà donar classes altra veagda
sense CAP / Master?

Salut!

Hola a tots/totes,

Disculpeu el to irònic però sembla que algú del Departament
d'Ensenyament no fa bé la feina o s'ha adormit uns quants anys seguit. Per
què després ens exigeixin i ens parlin d'Ensenyament de qualitat!!. Ara que
potser la culpa també és de Madrid i no me n'he assabentat...

La qüestió és que des del Departament diuen que no hi ha ningú
disponible a la borsa de substituts de les especialitats d'informàtica per
a cicles formatius (PS507 / PT627)... però la borsa es troba tancada!. Això
ja fa anys que passa i no donen cap solució.
Per tant no us poseu malalts o els companys (no el departament) hauran
d'habilitar a un biòleg o un filòleg (per dir alguna professió) a qui li
agradi la informàtica si volen cobrir la baixa ;)
Una altra cosa que sembla que cada vegada es veu més és oferir la feina
nosaltres mateixos, plorant perquè surti algú 😢.

Bé, doncs aqui teniu dues ofertes per comarques de Girona i després us
n'afegeixo una que van oferir fa poc companys del Vallés Occidental per si
els pobres encara no l'han trobat.

Oferta feina professor informàtica a Banyoles (PS507)
Ciutat tranquila, famosa pel seu estany, capital de comarca i ben
comunicada amb el Gironès, La Garrotxa, Els Pirineus, La Costa Brava
(d'alguna manera hem de vendre el lloc, oi?), cerca professor/a
d'informàtica PS507 per cicle formatiu de grau mitjà SMX. 3 mesos de
jornada completa a partir de gener. Exercicis, apunts i exàmens
disponibles. Classes en horari compacte de 14:30 a 19:30. Continguts de
xarxes, serveis de xarxa i seguretat informàtica (negociable). Companys no
agressius i relativament bona gent.
Es preveu plaça de difícil provisió per no haver-hi ningú a la borsa i
per tant sembla possible l'opció d'habilitar al professor/a per
l'especialitat PS507 si no es disposa de la titulació requerida o del
master corresponent.
Interessats contacteu amb joancoll@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Oferta feina professor informàtica a Girona (PS507)

Oferta de feina a l'INS Montilivi per jubilació a partir de gener
Interessats contacteu amb jmoren24@xxxxxxxx

Oferta feina professor informàtica a Montcada i Reixac
Una companya de l'Institut la Ferreria té una baixa de durada
respectable (de moment fins al 30/11/2015, probablement allargable), i el
departament està tenint dificultats per trobar-li substitut. Ha sortit com
a substitució de difícil provisió al Vallés Occidental.
S'han de donar classes de programació a ASIX1 i DAM2, (horari de
tarda). Envio aquest correu per si coneixeu algú interessat. Si us plau,
feu difusió de l'oferta.
Interessats contacteu amb lperpina@xxxxxxxxxxxxxxxxx

Ah...i es preveuen més ofertes a molt curt termini per possibles baixes
gripals, depresions, burnouts i malalties diverses, maternitat, paternitat,
permisos, excedències, jubilacions...I mentrestant la borsa d'informàtics
tancada sense ningú i demanant un master de requisit, que al final te'l
pots saltar. (MILLORABLE?)

Salut i feina!

Joan

--