[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Excursions amb temàtica informàtica

  • From: DE ANDRÉS, ISABEL <mandre58@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Mar 2014 09:27:56 +0100

Hola!
Nosaltres anem cada any a veure l'Enigma de l'Ordinador. La visita sí val
la pena, la "visita guiada", no . No està pensada per a informàtics. Per
treure el suc a l'exposició s'ha de guiar d'altra forma. Nosaltres van fer
un dossier propi.
Salutacions!

El dia 17 març de 2014 16.42, Mònica Ramírez
<mramirez@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>ha escrit:

--
Isabel De Andrés Moreno
Dpt. d'Informàtica - Coordinadora dels CCFF de grau superior