[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Donar-se d'alta d'autònoms

  • From: Alfonso da Silva Saavedra <alfonsodasilva@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 Jan 2015 17:41:56 +0100

Sobre si és o no obligatori donar-se d'alta com a autònom si factures poc,
he vist de tot. Sembla que la normativa no es clara i el que hi ha és
precedents on s'ha sancionat i desprès s'ha recorregut la sanció i s'ha
guanyat, però tot es molt confós en aquest sentit.

http://www.infoautonomos.com/hacerse-autonomo/ser-o-no-autonomo/ser-autonomo-o-no-con-ingresos-bajos/

http://noticias.juridicas.com/articulos/40-Derecho-Laboral/200710-21987457635124.html

Per simplicitat he decidit fer l'opció cooperativa i, a canvi d'una
comissió, sé que tot és legal i no he de tenir gestor ni res semblant.

Salut!

Alfonso da Silva
alfonsodasilva@xxxxxxxxx