[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: Prova d'accés a grau superior sense perdre un any!!! (o no..)

  • From: Ismael Pelayo <ipelayobeti@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 6 Mar 2015 14:24:17 +0100

Recomanació: Facin la prova d'accés a Valencia (el més proper Benicarlo) A
més tenen una extraordinària al juliol on ja poden presentar el títol per
convalidar la part específica, i si així i tot no aproven, matricularse en
setembre Catalunya.

Mireu a aquest moodle trobareu enllaços Catalunya i Valencia, així com
examens de cursos anteriors

http://www.inscamidemar.cat/moodle/course/view.php?id=331

El dia 6 març de 2015, 12:16, Joaquín Rubio <juaky73@xxxxxxxxx> ha escrit:

--

*Ismael PelayoCoord. TICIns Camí de marCalafell*