[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Normativa repartiment mòduls

  • From: Jesus Picornell Alsina <jesus.picornell@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 13:06:58 +0200

Perdó, no he contestat la darrera pregunta.
Nosaltres intentem respectar-ho al màxim, però, com que no es pot quadrar
al 100%, habitualment hi ha 1 professor, màxim 2, que fan algun mòdul que
no els tocaria per a la seva especialitat.

Salutacions

Jesús.

El dia 7 d’octubre de 2013 13.05, Jesus Picornell Alsina <
jesus.picornell@xxxxxxxxx> ha escrit: