[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Fwd: [Assemblea Interines] Article contra la mercantilització de l'educació - La Directa

  • From: Carles Balbastre <cbalbastre@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 13 Mar 2014 20:49:57 +0100

L'article enllaçat és impecable. És increïble que els centres educatius es
comportin de forma dogmàtica traint l'esperit mateix del coneixement humà:
el dubte i la descoberta. És la visió del sistema educatiu com a corretja
de transmissió de les directrius del poder.

És increïble, també, que els centres i els professors acceptem la tirania
de les empreses certificadores com si fossin necessàries per a alguna cosa.
És ben segur que aniríem molt més lleugers sense elles ja que dites
empreses són paràsits.

--
Carles Balbastre
"All statements are equally true".- Jim Leonard