[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Editors on-line / "al núvol", c9.io

  • From: Xavier Sala <utrescu@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 Oct 2015 10:39:36 +0100

A mi m'agrada més Codenvy (https://codenvy.com/) que C9. Fins i tot permet
executar programes Java en consola...

Salut,
--
Xavier Sala

El dia 27 d’octubre de 2015, 9:11, Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx> ha
escrit:

Hola gent,
Via els alumnes vaig descubrir fa unes setmanes un entorn de
desenvolupament al núvol que trobo molt potent
https://c9.io/
Editor amb autocompletat força potent amb multitud de llenguatges,
col·laboratiu, amb shell i servidor web integrat, depurador... vaja, tot un
monstre.

Té versió gratuita.

La pregunta és si coneixeu editors on-line (no cal que gestionin tot el
projecte) però sí que tinguin autocompletat ( html, js, css, php) i que
permetin l'editció col·laborativa

El que jo conec i que gairebé compleix això és:

https://jsfiddle.net/ té l'aventatge que pots incorporar automàticament
els principals frameworks jquery, mootools....però no té autocompletat.

però en sabeu d'altres?

Gràcies!
--
* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *